چهارشنبه ۰۵ اردیبهشت ۰۳

عادت مردان خوش پوش

۱۲۹ بازديد
 

در اطراف همه ما مرداني هستند كه هميشه خوش لباسند و شيك پوشي آن ها زبانزد است. دانستن عادت اين افراد تا حد زيادي مي تواند به خوش پوش بودن كمك كند. در ادامه به تعدادي از عادات مردان خوش پوش اشاره شده است، به اين اميد كه براحتي خوش پوش باشيم و انرژي مثبت آن باعث موفقيت در كار و روابطمان شود.

 

آن ها شيوه اي خاص براي ست كردن لباس دارند

افراد خوش پوش از لباس هايي هماهنگ با تيپ و استايل خود استفاده مي كنند. آن ها به سادگي و كيفيت توجه ويژه اي دارند و براي خاص بودن اصراري به پوشيدن لباس هاي عجيب و غريب ندارند. از استيو مك كوئين گرفته تا جيمز دين، تيپ همه بزرگان مد را كه بررسي كنيد شامل لباس هاي ساده است و آن چيزي كه باعث خاص بودن آن ها مي شود، شيوه شخصي و منحصر بفرد آن ها در انتخاب و ست كردن لباس هاست، چيزي كه شخصيت و طرز فكر آن ها را نمايان مي سازد.

استيو مك كوئين

سادگي، فرم نهايي كمال است.

به كفش خود اهميت مي دهند

كفش جزو مهمي از پوشش است كه به سرعت در تيپ افراد ديده مي شود و تاثير زيادي بر برداشت و قضاوت ما از يكديگر در اولين ديدار دارد. خوش پوشان با توجه به فعاليت خود كفش هاي مناسب هر موقعيت پوشيده و الهام بخش ديگران هستند. چيزي كه مشخص است هميشه انتظار داريم افراد حرفه اي كفش هاي كلاسيك و با كيفيتخود را برق انداخته و در يك قرار كاري مهم، منظم و آماده به نظر بيايند.

كفش

كفش هايتان با ديگران صحبت مي كنند، حتي قدرتمندتر از كلماتي كه بر زبان مي آوريد.

حداكثر استفاده را از كمد لباس خود مي كنند

طبق تحقيقات انجام شده در بريتانيا، اكثر آقايان تنها از ۱۳ درصد موجودي لباس خود استفاده مي كنند. با توجه به اين موضوع، لازم است بيشتر از پتانسيل كمد لباس خود بهره ببريد. اگر شما هم از اين حجم كم از لباس هايتان استفاده مي كنيد، به اين معني است كه قادر به ايجاد تغيير در لباس هايتان نيستيد. سعي كنيد با چرخش لباس و هماهنگ كردن لباس هاي مختلف با هم، ست هاي جديد و متنوع به وجود بياوريد. اگر به ست هاي يكنواخت عادت كرده ايد و دنبال راهي براي ايجاد تغيير هستيد، پيشنهاد مي كنيم بخش “ست بپوشيم” سايت باميلو را ببينيد و از راهنماي تصويري ايجاد ست هاي متنوع استفاده كنيد.

ست بپوشيم

 

بي تفاوت از كنار اطلاعات نگهداري لباس نمي گذرند

مردان خوش پوش به راهنماي نگهداري لباس دقت و به بهترين شكل از خريد خود نگهداري مي كنند. آن ها هر آخر هفته، حتي اگر شده زمان كمي را صرف رسيدگي به لباس هايشان مي كنند. پس از دستورالعمل شست و شو لباس خود استفاده كنيد و مطمئن باشيد كه صرف وقت براي نگهداري لباس نه تنها به نفع جيب شماست بلكه باعث خوش پوشي هم مي شود.

راهنماي نگهداري لباس

 

آنلاين خريد مي كنند

مردان خوش پوش از راه هاي جديد استقبال مي كنند و با خريد از فروشگاه آنلاين لباس، راحت و با صرف وقت كم، لباس مناسب خود را تهيه مي كنند. آن ها با استفاده از تكنولوژي روز اطلاعات خوبي از جديدترين توليدات ومناسب ترين قيمت ها دارند و زمان را براي بروز كردن كمد لباس خود از دست نمي دهند.

فروشگاه آنلاين باميلو

 

به لباس هاي زير خود توجه مي كنند

دقيقا به همان صورتي كه پيراهن هاي خود را با اتو بخار براي پوشيدن آماده مي كنيد، لباس زيرتان هم نياز به توجه و صرف وقت دارند. اين كه لباس هاي زير كم تر در ديدرس هستند اصلا دليل نمي شود كه با آن ها بي مهري كنيد. لازم است كه هر ماه به لباس زير خود سر و سامان بدهيد، قديمي ها را دور بريزد و تعدادي جديد تهيه كنيد.

 

و در آخر مهم ترين اخلاق مردان خوش پوش اين است كه از ست كردن لباس لذت مي برند. اميدواريم اين مطلب به شما كمك كند تا راحت تر لباس ست كنيد و از اين كار لذت ببريد.


تا كنون نظري ثبت نشده است
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد